AKO SA ROBÍ JAZZOVÝ MARKETING !!!
16.12.2015
Svetoznáma sieť jazzových klubov, známa pod názvom Blue Note Jazz Club, chce expandovať do celého sveta! Blue Note Entertainment Group (BNEG) otvára svoj ďalší klub v čínskom Pekingu – marec 2016. A na základe franchisingovej licencie do troch rokov aj v Šanghai a Taipei. A takisto expanduje aj na Hawai, presnejšie nový klub bude vo Waikiki otvorený už na budúci rok 2016. Najstarším Blue Note Jazz Clubom je ten v New Yorku, ktorý otvoril svoje brány v roku 1981. Potom sú ďalšie dva v Japonsku – Tokyo od roku 1988 a Nagoya od roku 2012. A nechýba ani talianske Miláno od roku 2003. Všetky kluby budú zosieťované v rámci tvorby dramaturgie, aby sa znižovali náklady a hudobníci mohli odohrať viac koncertov. Takisto sa počíta v nových kluboch s miestnymi jazzovými hudobníkmi, ktorí by mohli aj samostatne vystupovať i časom doprevádzať hviezdy. Takisto sa ráta aj s tým, že kluby Blue Note sa stanú miestom pre jazzových hudobníkov, kde sa budú radi stretávať a kde si priaznivci jazzu budú môcť kupovať aj albumy z vydavateľstva Blue Note.
Diskusia
|